Pnevmatika GP Racer D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, je homologirana za cestno vožnjo in omogoča zmogljivost, kakršna je bila do nedavnega dosegljiva le tovarniškim moštvom. Profil s koreninami v dirkalnih
Pnevmatika GP Racer D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, je homologirana za cestno vožnjo in omogoča zmogljivost, kakršna je bila do nedavnega dosegljiva le tovarniškim moštvom. Profil s koreninami v dirkalnih
Pnevmatika GP Racer D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, je homologirana za cestno vožnjo in omogoča zmogljivost, kakršna je bila do nedavnega dosegljiva le tovarniškim moštvom. Profil s koreninami v dirkalnih
Pnevmatika GP Racer D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, je homologirana za cestno vožnjo in omogoča zmogljivost, kakršna je bila do nedavnega dosegljiva le tovarniškim moštvom. Profil s koreninami v dirkalnih
Pnevmatika GP Racer D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, je homologirana za cestno vožnjo in omogoča zmogljivost, kakršna je bila do nedavnega dosegljiva le tovarniškim moštvom. Profil s koreninami v dirkalnih
Pnevmatika GP Racer D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, je homologirana za cestno vožnjo in omogoča zmogljivost, kakršna je bila do nedavnega dosegljiva le tovarniškim moštvom. Profil s koreninami v dirkalnih
Pnevmatika GP Racer D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, je homologirana za cestno vožnjo in omogoča zmogljivost, kakršna je bila do nedavnega dosegljiva le tovarniškim moštvom. Profil s koreninami v dirkalnih
Pnevmatika GP Racer D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, je homologirana za cestno vožnjo in omogoča zmogljivost, kakršna je bila do nedavnega dosegljiva le tovarniškim moštvom. Profil s koreninami v dirkalnih
Nova GP Racer SLICK D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, zahtevnim občasnim voznikom na stezi in dirkačem razredov endurance in stock zagotavlja oprijem za dirkanje na najvišji ravni. Profil s koreninami v dirkalnih
Nova GP Racer SLICK D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, zahtevnim občasnim voznikom na stezi in dirkačem razredov endurance in stock zagotavlja oprijem za dirkanje na najvišji ravni. Profil s koreninami v dirkalnih
Nova GP Racer SLICK D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, zahtevnim občasnim voznikom na stezi in dirkačem razredov endurance in stock zagotavlja oprijem za dirkanje na najvišji ravni. Profil s koreninami v dirkalnih
Nova GP Racer SLICK D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, zahtevnim občasnim voznikom na stezi in dirkačem razredov endurance in stock zagotavlja oprijem za dirkanje na najvišji ravni. Profil s koreninami v dirkalnih
Nova GP Racer SLICK D212, izpeljana iz linije Dunlopovih dirkalnih pnevmatik D212 GP Pro, izdelanih po specifikacijah za Isle of Man TT, zahtevnim občasnim voznikom na stezi in dirkačem razredov endurance in stock zagotavlja oprijem za dirkanje na najvišji ravni. Profil s koreninami v dirkalnih
nahrbtnik Lowe Alpine Airzone Aktivno 18 Grozdje / GP Višje in dlje in skratka še vedno nekje stran. Mogoče vas sonce žari na zatilju in morda morate vsake toliko časa obrisati znoj s telesa. Na hrbtu pa skoraj ne čutite nahrbtnika Lowe Alpine AirZone Active. Je prijetno lahka. In sistem
nahrbtnik Lowe Alpine Airzone Aktivno 22 Grozdje / GP Višje in dlje in skratka še vedno nekje stran. Mogoče vas sonce žari na zatilju in morda morate vsake toliko časa obrisati znoj s telesa. Na hrbtu pa skoraj ne čutite nahrbtnika Lowe Alpine AirZone Active. Je prijetno lahka. In sistem
Dunlop Sportmax GP Racer D211 E ( 190/55 ZR17 TL (75W) Endurance, zadnje kolo, M/C )
Dunlop Sportmax GP Racer D211 E ( 180/55 ZR17 TL (73W) Endurance, zadnje kolo, M/C )
Klasičen slog za lahka motorna kolesa. Prva pnevmatika serijske proizvodnje, ki je dosegla hitrost na krog 100 km/h, in sicer leta 1969 na dirki Isle of Man TT. Sodobna zmogljivost v klasičnem stilu Popolna za lahka in klasična motorna kolesa
Dunlop Sportmax GP Racer D211 F ( 120/70 ZR17 TL (58W) M/C, Mischung srednje, Variante M, sprednje kolo )
Lahka pnevmatika z odličnim oprijemom, kot nalašč za mlade motoriste Dezen tekalne plasti dopušča skrajne nagibe
Dirkalne pnevmatike za skuterje, homologirane za cestno vožnjo, nudijo izvrsten oprijem na suhih cestnih površinah. Pnevmatika za dirke s skuterji, homologirana za cestno vožnjo Polgladek dezen in posebej ojačena tekalna plast za takojšnjo odzivnost pri zavijanju Ima celo boljši oprijem kot
Klasičen slog za lahka motorna kolesa. Prva pnevmatika serijske proizvodnje, ki je dosegla hitrost na krog 100 km/h, in sicer leta 1969 na dirki Isle of Man TT. Sodobna zmogljivost v klasičnem stilu Popolna za lahka in klasična motorna kolesa
Klasičen slog za lahka motorna kolesa. Prva pnevmatika serijske proizvodnje, ki je dosegla hitrost na krog 100 km/h, in sicer leta 1969 na dirki Isle of Man TT. Sodobna zmogljivost v klasičnem stilu Popolna za lahka in klasična motorna kolesa
Klasičen slog za lahka motorna kolesa. Prva pnevmatika serijske proizvodnje, ki je dosegla hitrost na krog 100 km/h, in sicer leta 1969 na dirki Isle of Man TT. Sodobna zmogljivost v klasičnem stilu Popolna za lahka in klasična motorna kolesa
Novi mejnik med tekmovalnimi pnevmatikami Izvrstna stabilnost pri visokih hitrostih in pri ostrem zaviranju Izboljšana naležna ploskev zmanjšuje napor pri zavijanju za hitrejši prehod ovinkov ter lahkotnejšo vodljivost Zagotovljena konsistentna zmogljivost skozi širši delovni razpon Kanali
Novi mejnik med tekmovalnimi pnevmatikami Izvrstna stabilnost pri visokih hitrostih in pri ostrem zaviranju Izboljšana naležna ploskev zmanjšuje napor pri zavijanju za hitrejši prehod ovinkov ter lahkotnejšo vodljivost Zagotovljena konsistentna zmogljivost skozi širši delovni razpon Kanali
Dirkalne pnevmatike za skuterje, homologirane za cestno vožnjo, nudijo izvrsten oprijem na suhih cestnih površinah. Pnevmatika za dirke s skuterji, homologirana za cestno vožnjo Polgladek dezen in posebej ojačena tekalna plast za takojšnjo odzivnost pri zavijanju Ima celo boljši oprijem kot
Lahka pnevmatika z odličnim oprijemom, kot nalašč za mlade motoriste Dezen tekalne plasti dopušča skrajne nagibe
Novi mejnik med tekmovalnimi pnevmatikami Izvrstna stabilnost pri visokih hitrostih in pri ostrem zaviranju Izboljšana naležna ploskev zmanjšuje napor pri zavijanju za hitrejši prehod ovinkov ter lahkotnejšo vodljivost Zagotovljena konsistentna zmogljivost skozi širši delovni razpon Kanali
Tako profesionalnim motociklistom kot navdušenim popotnikom nudi občutno večjo zmogljivost*. Nova zmes s siliko Izpopolnjena zgradba kordnega ogrodja Zanesljiv nadzor nad spodrsavanjem in boljše* blaženje sunkov Odličen oprijem v mokrem ali hladnem vremenu Hitrejši* odziv pri zavijanju * V
Klasičen slog za lahka motorna kolesa. Prva pnevmatika serijske proizvodnje, ki je dosegla hitrost na krog 100 km/h, in sicer leta 1969 na dirki Isle of Man TT. Sodobna zmogljivost v klasičnem stilu Popolna za lahka in klasična motorna kolesa
Dirkalne pnevmatike za skuterje, homologirane za cestno vožnjo, nudijo izvrsten oprijem na suhih cestnih površinah. Pnevmatika za dirke s skuterji, homologirana za cestno vožnjo Polgladek dezen in posebej ojačena tekalna plast za takojšnjo odzivnost pri zavijanju Ima celo boljši oprijem kot
Dirkalne pnevmatike za skuterje, homologirane za cestno vožnjo, nudijo izvrsten oprijem na suhih cestnih površinah. Pnevmatika za dirke s skuterji, homologirana za cestno vožnjo Polgladek dezen in posebej ojačena tekalna plast za takojšnjo odzivnost pri zavijanju Ima celo boljši oprijem kot
Novi mejnik med tekmovalnimi pnevmatikami Izvrstna stabilnost pri visokih hitrostih in pri ostrem zaviranju Izboljšana naležna ploskev zmanjšuje napor pri zavijanju za hitrejši prehod ovinkov ter lahkotnejšo vodljivost Zagotovljena konsistentna zmogljivost skozi širši delovni razpon Kanali
Novi mejnik med tekmovalnimi pnevmatikami Izvrstna stabilnost pri visokih hitrostih in pri ostrem zaviranju Izboljšana naležna ploskev zmanjšuje napor pri zavijanju za hitrejši prehod ovinkov ter lahkotnejšo vodljivost Zagotovljena konsistentna zmogljivost skozi širši delovni razpon Kanali
Klasičen slog za lahka motorna kolesa. Prva pnevmatika serijske proizvodnje, ki je dosegla hitrost na krog 100 km/h, in sicer leta 1969 na dirki Isle of Man TT. Sodobna zmogljivost v klasičnem stilu Popolna za lahka in klasična motorna kolesa