Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Najboljši kompromis med visoko zmogljivostjo in udobjem.V notranjosti večine prestižnih in športnih avtomobilov najdemo dovršeno opremo varnostnih in elektronskih sistemov, ki med drugim omogočajo tudi večje udobje. Kot odgovor na njihove zahteve, pa tudi zaradi vedno ostrejšo zakonodajo
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Najboljši kompromis med visoko zmogljivostjo in udobjem.V notranjosti večine prestižnih in športnih avtomobilov najdemo dovršeno opremo varnostnih in elektronskih sistemov, ki med drugim omogočajo tudi večje udobje. Kot odgovor na njihove zahteve, pa tudi zaradi vedno ostrejšo zakonodajo
Najboljši kompromis med visoko zmogljivostjo in udobjem.V notranjosti večine prestižnih in športnih avtomobilov najdemo dovršeno opremo varnostnih in elektronskih sistemov, ki med drugim omogočajo tudi večje udobje. Kot odgovor na njihove zahteve, pa tudi zaradi vedno ostrejšo zakonodajo
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Najboljši kompromis med visoko zmogljivostjo in udobjem.V notranjosti večine prestižnih in športnih avtomobilov najdemo dovršeno opremo varnostnih in elektronskih sistemov, ki med drugim omogočajo tudi večje udobje. Kot odgovor na njihove zahteve, pa tudi zaradi vedno ostrejšo zakonodajo
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Visokozmogljiva letna pnevmatika za športna terenska vozila s popolnim ravnovesjem med voznimi lastnostmi, izkoristkom goriva in številom prevoženih kilometrov. Optimalen nadzor nad vozilom na mokrih in suhih cestah Dovršena zmes tekalne plasti na osnovi silike. Zmes na osnovi silike izboljša
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
PNEVMATIKA ZA ŠPORTNA VOZILA Pnevmatika zagotavlja visoko raven zmogljivosti med vožnjo v mokrih in suhih razmerah ter ohranja stabilno in udobno izkušnjo pri velikih hitrostih
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Po dvajsetih letih obstoja je pnevmatika PZero TM še vedno med najboljšimi na trgu pnevmatik najvišjega zmogljivostnega razreda, saj je tehnološko najbolj dovršena in posledično najbolj iskana ter rabljena.Ta pnevmatika je zasnovana za primarno opremo najprestižnejših novih modelov
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Sprint+ je izredno zanesljiva in varna pnevmatika. Med njene vrhunske lastnosti uvrščamo izredne vozne zmožnosti, nizko raven hrupa in dolgo življensko dobo. Značilnosti: Izreden profil Preizkušena konstrukcija Posebna mešanica v tekalni površini in neobičajne zareze Prednosti: Varna
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko