Najnižja cena v zadnjih 60 dneh: 82 €
Cene in razpoložljivost se lahko spremenijo večkrat na dan. Aktualne podatke preverite neposredno v e-trgovinah. Vse razpoložljive barve in velikosti najdete neposredno v e-trgovinah.
Love Moschino Moschino je italijanska luksuzna modna znamka, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino. Je ena izmed najbolj privlačnih blagovnih znamk v medijih in je pridobila podporo številnih znanih osebnosti. LOVE Moschino se od drugih luksuznih modnih znamk razlikuje po svojem ustvarjalnem, ironičnem in provokativnem odnosu, zaradi katerega je znamka postala narekovalec trendov. Za koga so? Korekcijska očala Love Moschino MOL624 PY3 so del aktualne kolekcije Love Moschino ki je skrbno oblikovana za ženske . Ta elegantni model s polno obrobo izraža trenutne trende modernih dizajnerskih očal, njegova oblika mačjih oči pa poskrbi, da je Love Moschino MOL624 popolna izbira za okrogle, ovalne in srčaste obraze . Materiali Material uporabljen za okvir je jeklo . Obstajajo materiali, ki so bolj vzdržljivi od samega jekla, vendar je jeklo edini material s popolnoma uravnoteženo trdoto, elastičnostjo in vzdržljivostjo. Zato so vsa očala z jeklenim okvirjem izjemno odporna za vsakodnevne uporabnike.
Širina leče | 55 |
Oblika okvirja | Cat Eye |
Material | Jeklo |
Polarizirano | Ne |
Barva leče | Kristalna |
Višina leče | 45.0 |
Oznaka | Ženske |
Love Moschino Moschino je italijanska luksuzna modna znamka, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino. Je ena izmed najbolj privlačnih blagovnih znamk v medijih in je pridobila podporo številnih znanih osebnosti. LOVE Moschino se od drugih luksuznih modnih znamk razlikuje po svojem
Love Moschino Moschino je italijanska luksuzna modna znamka, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino. Je ena izmed najbolj privlačnih blagovnih znamk v medijih in je pridobila podporo številnih znanih osebnosti. LOVE Moschino se od drugih luksuznih modnih znamk razlikuje po svojem
Love Moschino Moschino je italijanska luksuzna modna znamka, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino. Je ena izmed najbolj privlačnih blagovnih znamk v medijih in je pridobila podporo številnih znanih osebnosti. LOVE Moschino se od drugih luksuznih modnih znamk razlikuje po svojem
Love Moschino Moschino je italijanska luksuzna modna znamka, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino. Je ena izmed najbolj privlačnih blagovnih znamk v medijih in je pridobila podporo številnih znanih osebnosti. LOVE Moschino se od drugih luksuznih modnih znamk razlikuje po svojem
Love Moschino Moschino je italijanska luksuzna modna znamka, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino. Je ena izmed najbolj privlačnih blagovnih znamk v medijih in je pridobila podporo številnih znanih osebnosti. LOVE Moschino se od drugih luksuznih modnih znamk razlikuje po svojem
Love Moschino Moschino je italijanska luksuzna modna znamka, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino. Je ena izmed najbolj privlačnih blagovnih znamk v medijih in je pridobila podporo številnih znanih osebnosti. LOVE Moschino se od drugih luksuznih modnih znamk razlikuje po svojem
Love Moschino Moschino je italijanska luksuzna modna znamka, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino. Je ena izmed najbolj privlačnih blagovnih znamk v medijih in je pridobila podporo številnih znanih osebnosti. LOVE Moschino se od drugih luksuznih modnih znamk razlikuje po svojem
Polaroid Polaroid, ki ga je leta 1937 ustanovil Edwin Landom, je prva znamka, ki je uporabila polarizacijski filter za sončna očala. Od svojega nastanka so Polaroid leče vedno nudile najvišjo kakovost v kombinaciji s vrhunskimi materiali in obdelavo. Pri Polaroid očalih je vizualno udobje
Moschino Ta italijanska modna hiša visoke mode, ki jo je leta 1983 ustanovil Franco Moschino, je zelo ponosna na svoje inovativne dizajne, ki pogosto razbijajo tabuje v modnem svetu. Z močno osredotočenostjo na dodatke je glavno sporočilo znamke Moschino, da naj ljudje nosijo tisto kar želijo,
Carrera Vse se je začelo s Carrera Panamericana – najdaljšo, najhitrejšo in najnevarnejšo dirko na svetu, po kateri je Wilhelm Anger poimenoval svojo družbo športnih očal že leta 1956. Danes Carrera očala prepisujejo lastno zgodovino in povezujejo sodobni mestni stil s svojo športno
Carrera Vse se je začelo s Carrera Panamericana – najdaljšo, najhitrejšo in najnevarnejšo dirko na svetu, po kateri je Wilhelm Anger poimenoval svojo družbo športnih očal že leta 1956. Danes Carrera očala prepisujejo lastno zgodovino in povezujejo sodobni mestni stil s svojo športno
Carrera Vse se je začelo s Carrera Panamericana – najdaljšo, najhitrejšo in najnevarnejšo dirko na svetu, po kateri je Wilhelm Anger poimenoval svojo družbo športnih očal že leta 1956. Danes Carrera očala prepisujejo lastno zgodovino in povezujejo sodobni mestni stil s svojo športno
Carrera Vse se je začelo s Carrera Panamericana – najdaljšo, najhitrejšo in najnevarnejšo dirko na svetu, po kateri je Wilhelm Anger poimenoval svojo družbo športnih očal že leta 1956. Danes Carrera očala prepisujejo lastno zgodovino in povezujejo sodobni mestni stil s svojo športno
Tom Ford Tom Ford spada med najuglednejše in najuspešnejše oblikovalce današnjega časa. Kot kreativni direktor je vodil modni hiši Gucci in Yves Saint Laurent, leta 2005 pa je najavil nastanek znamke TOM FORD. Veličastno oblikovani in čudovito dovršeni okvirji provokativne kolekcije očal
Tom Ford Tom Ford spada med najuglednejše in najuspešnejše oblikovalce današnjega časa. Kot kreativni direktor je vodil modni hiši Gucci in Yves Saint Laurent, leta 2005 pa je najavil nastanek znamke TOM FORD. Veličastno oblikovani in čudovito dovršeni okvirji provokativne kolekcije očal
Polaroid Polaroid, ki ga je leta 1937 ustanovil Edwin Landom, je prva znamka, ki je uporabila polarizacijski filter za sončna očala. Od svojega nastanka so Polaroid leče vedno nudile najvišjo kakovost v kombinaciji s vrhunskimi materiali in obdelavo. Pri Polaroid očalih je vizualno udobje
Guess Ustanovitelja GUESS-a, brata Marciani, sta zapustila Francijo leta 1981, da sledita svojim ameriškim sanjam. Njuna prva kolekcija je v nekaj urah izginila iz prodajnih polic, rodila pa se je nova modna legenda. GUESS očala so postala simbol mladega, pustolovskega in seksi življenjskega
Ali ste vedeli, da lahko hkrati izgledate profesionalno in elegantno? Ta brezčasna korekcijska očala Polaroid PLDD372 807 zmorejo vse. Okrogli črni okvir s polnim robom morda nima okraskov, a kljub temu pritegne poglede. Ta model iz lahke plastike izgleda naravnost čudovito na ženskah s
Tommy Hilfiger Oblikovalec Tommy Hilfiger je leta 1985 ustanovil istoimensko znamko, ki je postala globalni pokazatelj klasičnega ameriškega stila. Takoj prepoznavna zaradi legendarne rdeče-belo-modre barvne kombinacije je znamka Tommy Hilfiger ena od vodilnih lifestyle blagovnih znamk, katere
Polaroid Polaroid, ki ga je leta 1937 ustanovil Edwin Landom, je prva znamka, ki je uporabila polarizacijski filter za sončna očala. Od svojega nastanka so Polaroid leče vedno nudile najvišjo kakovost v kombinaciji s vrhunskimi materiali in obdelavo. Pri Polaroid očalih je vizualno udobje
Tommy Hilfiger Oblikovalec Tommy Hilfiger je leta 1985 ustanovil istoimensko znamko, ki je postala globalni pokazatelj klasičnega ameriškega stila. Takoj prepoznavna zaradi legendarne rdeče-belo-modre barvne kombinacije je znamka Tommy Hilfiger ena od vodilnih lifestyle blagovnih znamk, katere
Oakley ”Misija Oakley je izdelovati izdelke, ki delujejo in izgledajo bolje od vsega drugega,“ je povedal Jim Jannard, ko je leta 1975 v svoji garaži ustanovil Oakley. Danes je Oakley globalni lider za očala za prosti čas in šport, pri čemer je vodilen na področju inovacij. Frogskins
Pierre Cardin Pierre Cardin je najbolj znan po svojih geometrijskih avantgardnih modelih, ki so očarali ljudi povsod po svetu. Za očala Pierre Cardin so značilne klasične, a aktualne elegantne oblike, okrašene z dragocenimi podrobnostmi. Kolekcija presega tradicijo in raziskuje futuristično
Jimmy Choo Jimmy Choo, ki prihaja iz Malezije, si je v začetku 90-tih v Londonu pridobil sloves modnega pionirja na področju umetnosti oblačenja slavnih. Njegovi seksi kroji in edinstvena oblika so nagovorili sofisticirano klientelo - od znanih oseb do kraljevskih družin, od glasbenikov do