Sijoč prstan zlate barve, graviran ozek osrednji pas srebrne barve, robova z zarezami
Sijoč prstan zlate barve, graviran ozek osrednji pas srebrne barve, robova z zarezami
Sijoč prstan zlate barve, graviran ozek osrednji pas srebrne barve, robova z zarezami
Sijoč prstan zlate barve, graviran ozek osrednji pas srebrne barve, robova z zarezami
Sijoč prstan zlate barve, graviran ozek osrednji pas srebrne barve, robova z zarezami
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Sijoč prstan iz volframa z mat brušeno osrednjo linijo in lesketavima robovoma, srebrn odtenek
Jeklen poročni prstan v srebrni barvi, dve gladki črti ob robu in en mat osrednji pas, gladka površina
Jeklen poročni prstan v srebrni barvi, dve gladki črti ob robu in en mat osrednji pas, gladka površina
Jeklen poročni prstan v srebrni barvi, dve gladki črti ob robu in en mat osrednji pas, gladka površina
Jeklen poročni prstan v srebrni barvi, dve gladki črti ob robu in en mat osrednji pas, gladka površina
Jeklen poročni prstan v srebrni barvi, dve gladki črti ob robu in en mat osrednji pas, gladka površina
Jeklen poročni prstan v srebrni barvi, dve gladki črti ob robu in en mat osrednji pas, gladka površina
Jeklen poročni prstan v srebrni barvi, dve gladki črti ob robu in en mat osrednji pas, gladka površina
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Za 13 % daljša življenjska doba kot pri prejšnji pnevmatiki. Trije veliki osrednji kanali in stranski 3D kanali hitreje odvajajo vodo in s tem preprečujejo akvaplaning. Manjši kotalni upor zagotavlja manjše emisije CO2 in manjšo porabo goriva. Močnejše bočne stene ščitijo pnevmatiko
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Za 13 % daljša življenjska doba kot pri prejšnji pnevmatiki. Trije veliki osrednji kanali in stranski 3D kanali hitreje odvajajo vodo in s tem preprečujejo akvaplaning. Manjši kotalni upor zagotavlja manjše emisije CO2 in manjšo porabo goriva. Močnejše bočne stene ščitijo pnevmatiko
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Bleščeč obroček iz volframa z graviranim pasom
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Osrednje rebro in smerna oblika vzorca povečujeta zmogljivost vožnje naravnost in vodljivost na zasneženih tleh. Široki in cikcak stranski utori plus veliki razpon praznine povečajo učinek na ledu in izboljšajo oprijem na zasneženi cesti. Nazobčane multi-lamele skrajšajo zavorno razdaljo
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Trije glavni obodni utori na osrednji tekalni površini lahko izboljšajo učinkovitost drenaže in zmogljivost pri vožnji v mokrem. Edinstveni dizajn žlebičastega kota preprečuje prekomerno napetost ki učinkovito zmanjša nepravilno obrabo. Neprekinjeno oblikovanje robov tekalne plasti
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Obesek iz kirurškega jekla, dvodelna ploščica, velika črka O
Za 13 % daljša življenjska doba kot pri prejšnji pnevmatiki. Trije veliki osrednji kanali in stranski 3D kanali hitreje odvajajo vodo in s tem preprečujejo akvaplaning. Manjši kotalni upor zagotavlja manjše emisije CO2 in manjšo porabo goriva. Močnejše bočne stene ščitijo pnevmatiko
Za 13 % daljša življenjska doba kot pri prejšnji pnevmatiki. Trije veliki osrednji kanali in stranski 3D kanali hitreje odvajajo vodo in s tem preprečujejo akvaplaning. Manjši kotalni upor zagotavlja manjše emisije CO2 in manjšo porabo goriva. Močnejše bočne stene ščitijo pnevmatiko
Za 13 % daljša življenjska doba kot pri prejšnji pnevmatiki. Trije veliki osrednji kanali in stranski 3D kanali hitreje odvajajo vodo in s tem preprečujejo akvaplaning. Manjši kotalni upor zagotavlja manjše emisije CO2 in manjšo porabo goriva. Močnejše bočne stene ščitijo pnevmatiko
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Prstan iz titana v dvobarvnem dizajnu, okrašen osrednji pas
Srebrn obesek, križ z žarki, ki prečkajo osrednji del
Za 13 % daljša življenjska doba kot pri prejšnji pnevmatiki. Trije veliki osrednji kanali in stranski 3D kanali hitreje odvajajo vodo in s tem preprečujejo akvaplaning. Manjši kotalni upor zagotavlja manjše emisije CO2 in manjšo porabo goriva. Močnejše bočne stene ščitijo pnevmatiko
Za 13 % daljša življenjska doba kot pri prejšnji pnevmatiki. Trije veliki osrednji kanali in stranski 3D kanali hitreje odvajajo vodo in s tem preprečujejo akvaplaning. Manjši kotalni upor zagotavlja manjše emisije CO2 in manjšo porabo goriva. Močnejše bočne stene ščitijo pnevmatiko