Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Zaščitni bočni bloki, ki sežejo od dezena do sredine stranskega dela, dajo pnevmatiki poseben videz in jo ščitijo pred ostrimi izboklinami na cesti. Poleg tega izboljšujejo oprijem na mehkejšem terenu in dodatno ščitijo pred razpokami. Posebni odbijači kamnov na sredini ramenskih žlebov
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Zaščitni bočni bloki, ki sežejo od dezena do sredine stranskega dela, dajo pnevmatiki poseben videz in jo ščitijo pred ostrimi izboklinami na cesti. Poleg tega izboljšujejo oprijem na mehkejšem terenu in dodatno ščitijo pred razpokami. Posebni odbijači kamnov na sredini ramenskih žlebov
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Zaščitni bočni bloki, ki sežejo od dezena do sredine stranskega dela, dajo pnevmatiki poseben videz in jo ščitijo pred ostrimi izboklinami na cesti. Poleg tega izboljšujejo oprijem na mehkejšem terenu in dodatno ščitijo pred razpokami. Posebni odbijači kamnov na sredini ramenskih žlebov
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Zaščitni bočni bloki, ki sežejo od dezena do sredine stranskega dela, dajo pnevmatiki poseben videz in jo ščitijo pred ostrimi izboklinami na cesti. Poleg tega izboljšujejo oprijem na mehkejšem terenu in dodatno ščitijo pred razpokami. Posebni odbijači kamnov na sredini ramenskih žlebov
Zaščitni bočni bloki, ki sežejo od dezena do sredine stranskega dela, dajo pnevmatiki poseben videz in jo ščitijo pred ostrimi izboklinami na cesti. Poleg tega izboljšujejo oprijem na mehkejšem terenu in dodatno ščitijo pred razpokami. Posebni odbijači kamnov na sredini ramenskih žlebov
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Zaščitni bočni bloki, ki sežejo od dezena do sredine stranskega dela, dajo pnevmatiki poseben videz in jo ščitijo pred ostrimi izboklinami na cesti. Poleg tega izboljšujejo oprijem na mehkejšem terenu in dodatno ščitijo pred razpokami. Posebni odbijači kamnov na sredini ramenskih žlebov
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Zaščitni bočni bloki, ki sežejo od dezena do sredine stranskega dela, dajo pnevmatiki poseben videz in jo ščitijo pred ostrimi izboklinami na cesti. Poleg tega izboljšujejo oprijem na mehkejšem terenu in dodatno ščitijo pred razpokami. Posebni odbijači kamnov na sredini ramenskih žlebov
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Veliki trdi ramenski bloki izboljšajo oprijem v ovinkih in zaviranju ter zmanjšajo nepravilno obrabo. Dva široka obodna kanala odstranjujeta vodo in vlago stran za pozitiven oprijem v mokrem vremenu
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Kuhajte kot profesionalec! Zaradi izjemno ostrih natančnih rezil in kompleta nožev Klarstein Kazuno bo vsakdo v kuhinji postal šef. Ne glede na to, ali rabite nož za rezanje, sekljanje, lupljenje ali filiranje. S šestimi noži ima komplet nožev Klarstein Kazuno vedno pravo rezilo za vsako
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi,Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih,3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti,Optimalna in geometrična zgradba dezena
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Togi bloki z rebri, ki jih odlikujejo optimalni koti in postavitev, izboljšajo oprijemanje cestišča na suhi podlagi. Nadzorovano in natančno vodenje vozila pri zavijanju tudi pri višjih hitrostih. 3D bloki omogočajo krajše zavorne poti na mokri cesti. Optimalna in geometrična zgradba dezena
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Spojni ramenski blok lahko sprejemajo odpadke in grudic, tako da je vodljivost pnevmatike izboljšana in vozilo je mogoče lahkotno pripraviti na grbinastih cestah. Kavljasti bloki lahko absorbirajo umazanijo in grudic, kar izboljšuje potisk Štrleče rebro na dnu utora lahko prepreči
Moški aerodinamično ciklodre Rogelli BLOK s kratkimi rokavi, zeleno-oranžna ROG351388 Opis in parametri - dolžina sprednjega dela v velikosti L je ... cm- aerodinamični rez- tanek, gladek in zračen material Dynaflex v kombinaciji z elastično mrežico na hrbtni strani- vgrajena polna
Moški aerodinamično ciklodre Rogelli BLOK s kratkimi rokavi, črna ROG351422 Opis in parametri - dolžina sprednjega dela v velikosti L je ... cm- aerodinamični rez- tanek, gladek in zračen material Dynaflex v kombinaciji z elastično mrežico na hrbtni strani- vgrajena polna zadrga z
Moški aerodinamično ciklodre Rogelli BLOK s kratkimi rokavi, modro odsevni rumena ROG351389 Opis in parametri - dolžina sprednjega dela v velikosti L je ... cm- aerodinamični rez- tanek, gladek in zračen material Dynaflex v kombinaciji z elastično mrežico na hrbtni strani- vgrajena polna
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Bloc je čudovita podeželska stropna svetilka s svojimi 4 svetlobnimi točkami daje prostoru popolno svetlobo! Svetilka je izdelana iz lesa, ima višino 10 cm, širino 30 cm in dolžino 30 cm. Stropno svetilko dopolnite s štirimi svetlobnimi viri, od katerih ima vsak vgradnjo E27 (največ 10 W)
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Za maksimalno uživanje v svežih sestavinah je potreben pravi nož. V ta namen blok za nože Kitano podjetja Klarstein vsebuje 7 modelov nožev z različnimi natančnimi rezili iz kaljenega jekla. Zaradi ergonomske oblike in nedrsečega materiala boste vedno imeli odličen oprijem. Varno jih
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Bloc je čudovita podeželska stropna svetilka s svojimi 4 svetlobnimi točkami daje prostoru popolno svetlobo! Svetilka je izdelana iz lesa, ima višino 10 cm, širino 30 cm in dolžino 30 cm. Stropno svetilko dopolnite s štirimi svetlobnimi viri, od katerih ima vsak vgradnjo E27 (največ 10 W)
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Namizna svetilka Bloc je prava paša za oči v podeželskem interierju! Svetilka je izdelana iz lesa in je naravna. Blok ima premer 22 cm in višino 29 cm. S svetlobno močjo 130 lumnov poskrbi za vzdušje v dnevni sobi, jedilnici ali spalnici. Blok ima kabel in vtič. Vrvica je dolga 160 cm. Blok