Najnižja cena v zadnjih 45 dneh: 47,30 €
Cene in razpoložljivost se lahko spremenijo večkrat na dan. Aktualne podatke preverite neposredno v e-trgovinah. Vse razpoložljive barve in velikosti najdete neposredno v e-trgovinah.
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva prečna utora na profilu ramena preprečujeta neenakomerno obrabo in zagotavljata ustrezen oprijem. Štiri obodni utori povečujejo učinkovitost drenaže in varnosti za vožnjo na mokrem cestišču. Oblika osrednjega rebra krepi vožnjo naravnost in vodljivost. Zmanjšan hrup. Prihranek gorivo in ima odličen oprijem. Ha-brez olja formula za vse velikosti v skladu z zakonodajo EU o varstvu okolja.
Izdelek Nankang Green/Sport Eco-2+ ( 135/80 R13 70T ) je dodeljena koda EAN 4717622042344.
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Hankook Winter i*cept RS 2 (W452) ( 135/80 R13 70T 4PR SBL )
Dobra v vseh ozirih. In vredna svojega denarja Za manjša in srednje velika vozila. Zmogljivosti, natančna vodljivost, dolga življenjska doba. Barum nudi dolgotrajne zmogljivosti po dostopni ceni Veliko prevoženih kilometrov Popolna pnevmatika za vozila, kot so Škoda Citigo, VW Golf VII in
Povečana togost blokov z množico lamel N-607+ nudi večjo varnost v vseh vremenskih razmerah, kot so mokro, suho in sneg. Spremenljiv naklon v ramenskem delu zagotavlja nizek kotalni hrup. Optimiziran dizajn tekalne plasti v obliki črke V z izboljšano drenažo preprečuje akvaplaning in zdrs v
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Splošne lastnosti Optimalna, originalna zasnova, dosežena s pomočjo računalniške simulacije, je omogočila razvoj pnevmatike z indeksom hitrosti T, ki nudi večje udobje med vožnjo. Štirje vzdolžni žlebovi z izboljšano zasnovo zagotavljajo popolno odvajanje vode v deževnem vremenu
Splošne lastnosti Optimalna, originalna zasnova, dosežena s pomočjo računalniške simulacije, je omogočila razvoj pnevmatike z indeksom hitrosti T, ki nudi večje udobje med vožnjo. Štirje vzdolžni žlebovi z izboljšano zasnovo zagotavljajo popolno odvajanje vode v deževnem vremenu
Dobra v vseh ozirih. In vredna svojega denarja Za manjša in srednje velika vozila. Zmogljivosti, natančna vodljivost, dolga življenjska doba. Barum nudi dolgotrajne zmogljivosti po dostopni ceni Veliko prevoženih kilometrov Popolna pnevmatika za vozila, kot so Škoda Citigo, VW Golf VII in
Pnevmatika primerna za ativne družine. Model KH17 zagotavlja dober oprijem in obvladovanje vozila v vseh vremenskih pogojih, medtem pa prepriča z dolgo življenjsko dobo in mirno tiho vožnjo
Prava izbira za zimski čas. Odličen oprijem na snegu Varne zmogljivosti na mokri cesti Več udobja za sproščeno vožnjo
Udobje in varnost za vse razrede vozil. Izdelana za manjše in srednje velike avtomobile ter športna terenska vozila (SUV). Izjemna varnost pred akvaplaningom in idealno udobje. Uniroyal nudi več kot 45 let znanja in izkušenj s področja izdelave pnevmatik za vožnjo v dežju in lahko ponudi
Debica Passio je letni avtoplašč za manjše, srednje in kompaktne avtomobile Zelo učinkovito odvajanje vode izpod tekalne plasti in velika odpornost proti akvaplaningu jamčita za precizno vodljivost, vozno udobje in varnost
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva
Osrednji sub-utori s plitkejšo globino povečajo togost vertikalnega / stranskega bloka za preprečevanje deformacije bloka in dodatno zmanjšanje porabe energije. Ramenski spodnji utori z velikim kotom ohranja kontinuiteto ramenskega bloka, slabi zvijanje bloka in zmanjšuje porabo energije. Dva