Cene in razpoložljivost se lahko spremenijo večkrat na dan. Aktualne podatke preverite neposredno v e-trgovinah. Vse razpoložljive barve in velikosti najdete neposredno v e-trgovinah.
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko uporablja za prenos energije.
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Razmerje med notranjimi in zunanjimi zarezami je 38% in 34%, kar lahko izboljša učinkovitost odtekanja vode in tudi vodljivost na mokrem. Z razširjeno širino žleba se območje preseka notranjih / zunanjih žlebov poveča za 21,3% oziroma 43,8% v primerjavi s konvencionalno zasnovo in to lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Razvoj nove pnevmatike Proxes Sport je bil usmerjen v zadostitev potrebe po športnih zmogljivostih. Vodljivost pri visokih hitrostih in oprijem na mokrem sta bistveni zahtevi pri voznikih najmočnejših in najbolj zmogljivih vozil. Pnevmatika Proxes Sport je bila razvita za dosego teh pomembnih
Značilnosti pnevmatike: Pnevmatika Yokohama Advan Sport V105, namenjena cestnim in športnim avtomobilom, nudi športno in udobno vožnjo. Prednosti: Sestava tekalne površine in notranja struktura pnevmatike zagotavljata hiter odziv na spremembo smeri in dober oprijem pri veliki hitrosti. Bočna
Značilnosti pnevmatike: Pnevmatika Yokohama Advan Sport V105, namenjena cestnim in športnim avtomobilom, nudi športno in udobno vožnjo. Prednosti: Sestava tekalne površine in notranja struktura pnevmatike zagotavljata hiter odziv na spremembo smeri in dober oprijem pri veliki hitrosti. Bočna
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dunlop Sport Maxx RT2 Prvakinja v oprijemu in natančnem krmiljenju Boljši oprijem v zavojih na mokrih in suhih cestah Večja odzivnost na cestišče in natančno vodenje v zavojih Krajša zavorna pot, še zlasti pri visoki hitrosti Boljši oprijem v zavojih na mokrih in suhih cestah Pnevmatika
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko
Dve osrednji utori NS-2 pnevmatike, skupaj z V obliko tekalne plasti, izboljša odvajanje vode na površini pnevmatik in s tem zmanjša tveganje akvaplaninga. Ko se posuši, V oblika rebra profila zagotovi enakomerno porazdelitev tlaka, tako da se celotna kontaktna površina pnevmatike lahko